Bizim Kızlar deplasmanda kazandı

Bizim Kızlar deplasmanda kazandı

Bizim Kızlar deplasmanda kazandı

Bizim kızlar deplasmanda galip. İlimizi kadınlar 1. Basketsol liginde temsil eden Düzce Belediyespor  2019-2020 sezonundaki ilk maçında deplasmanda Bayraklı Belediyepsor’u  84-78 yendi.

Bayraklı Mustafa Kemal spor salonunda oynanan karşılaşmanın periyodları 23-22,20-26,12-20 ve 23 16 bitti.

Düzce Belediyespor tarihinde ilk kez mücadele ettiği kadınlar 1. Basketbol ligindeki ilk maçında Bayraklı Belediyespor karşılaşmasına Buket Ünal,ranohi Zilan Kıran,Saliha Mandıracı,Cansu Arslan ve Chanita Marie Jordan  ilk 5’i ile çıktı. Temsilcimizde Buket Ünal 3,Ronahi Zilan Kıran 9,Saliha Mandıracı 16, Chanita Marie Jordan  14,Elanur Demir 7,Rana Uçar 2,Betül Güleç 10 sayı üretti. Düzce Belediyespor’da Cansu Arslan 39, Saliha Mandıracı 37, Chanita Marie Jordan  34, Betül Güleç 24 dakika ile en fazla süre alan oyuncular oldu.

Karşılaşmada Düzce Belediyespor’da Pınar Şen, Elif Nur Ayhan ve İrem Özdamar süre alamadı.
 


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...



Bu sayfa da yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan duzcetv.com sorumlu tutulamaz.