Akçakoca’nın Ulaşım Talepleri Bakan Uraloğlu’na İletildi

Akçakoca’nın Ulaşım Talepleri Bakan Uraloğlu’na İletildi

Akçakoca’nın Ulaşım Talepleri Bakan Uraloğlu’na İletildi

AK Parti Düzce heyeti, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nu Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ziyaret ederek Düzce ve Akçakoca’nın ulaşım ve altyapı yatırımlarını görüştü.

AK Parti Düzce İl Başkanı Hasan Şengüloğlu, MKYK Üyesi ve Düzce Milletvekili Ayşe Keşir, Düzce Milletvekili Ercan Öztürk, Akçakoca İlçe Başkanı Burhan İşleyen ve Akçakoca Belediye Başkan Vekili Alev Ünal ile birlikte Bakan Uraloğlu’na ziyarette bulundu.

Gerçekleştirilen görüşmede, Düzce ve Akçakoca’da devam eden ulaştırma ve altyapı projeleri, mevcut yatırımlar ve yeni yatırım planları kapsamlı şekilde değerlendirildi. Heyet, özellikle Akçakoca’nın ulaşım alanındaki ihtiyaç ve taleplerini Bakan Uraloğlu’na iletti.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...



Bu sayfa da yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan duzcetv.com sorumlu tutulamaz.