2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Değerlendirme Toplantısı, Vali Yardımcısı Şevket Cinbir başkanlığında Namık Kemal İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirildi.

Toplantıya İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer, müdürlük yöneticileri, il millî eğitim müdür yardımcıları, şube müdürleri, ilçe millî eğitim müdürleri, Rehberlik ve Araştırma Merkezi Müdürü ile resmî ve özel okul müdürleri katıldı.

Program kapsamında müdürlük şube müdürleri ve millî eğitim müdür yardımcıları tarafından 2025-2026 eğitim öğretim yılında yürütülen çalışmalar hakkında sunumlar yapıldı. Toplantıda akademik başarı süreçleri, rehberlik hizmetleri, okul güvenliği, dijitalleşme çalışmaları, projeler, sosyal ve kültürel faaliyetler ile yeni döneme ilişkin planlamalar ele alındı.

Eğitim alanında yürütülen faaliyetlerin kapsamlı şekilde değerlendirildiği toplantı, Vali Yardımcısı Şevket Cinbir’in değerlendirmeleri ile dilek ve temennilerin paylaşılmasının ardından sona erdi.


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Bu habere henüz yorum yapılmamıştır, ilk yapan siz olun!...



Bu sayfa da yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan duzcetv.com sorumlu tutulamaz.