Düzce İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla sağlık durumu nedeniyle okulunda karne heyecanını yaşayamayan öğrenciyi evinde ziyaret etti.

Şube müdürleriyle birlikte gerçekleştirilen ziyarette, öğrencinin karnesi İl Millî Eğitim Müdürü Gülşen Özer tarafından takdim edildi. Öğrenci ve ailesiyle yakından ilgilenen Özer, eğitimin yalnızca okul sıralarıyla sınırlı olmadığını, her öğrencinin eğitim yolculuğunda yanında olmanın en önemli sorumluluklardan biri olduğunu ifade etti.
Karnesini evinde alan öğrencinin mutluluğuna ortak olan Gülşen Özer, başarılı öğrenciyi tebrik ederek sağlıklı, huzurlu ve güzel bir yaz tatili geçirmesi temennisinde bulundu.


