Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Tamer Karadağlı ve beraberindeki heyetle birlikte Konuralp Antik Tiyatrosu'nda incelemelerde bulundu.

Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Özlü, Düzce'nin önemli tarihi miraslarından biri olan Konuralp Antik Tiyatrosu'nda yeni projeler üzerinde çalıştıklarını belirtti.

Özlü, paylaşımında, "Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Sayın Tamer Karadağlı ve beraberindeki heyet ile Düzce’mizin tarihi hazinesi Konuralp Antik Tiyatrosu’ndayız. Çok yakında bu muhteşem mekânda Düzce’mize çağ atlatacak büyük sürprizlerimiz olacak." ifadelerine yer verdi.


