Uluslararası Uyuşturucu ile Mücadele Günü kapsamında, Gençlik ve Spor Bakanlığı koordinasyonunda, Yeşilay iş birliğiyle düzenlenen “Spor Bağımlılıklardan Korur” etkinliği Düzce Anıtpark Meydanı’nda gerçekleştirildi.

Toplumda bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmayı amaçlayan etkinlikte, her yaştan vatandaş sportif faaliyetlere katılarak sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekti. Programda sporun, zararlı alışkanlıklardan uzak durmada önemli bir rol üstlendiği vurgulandı.

Etkinlik alanını ziyaret eden Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü Zekeriya Arslantürk, gençlerle bir araya gelerek sohbet etti ve düzenlenen sportif etkinlikleri takip etti. Arslantürk, sporun bireyleri bağımlılıklardan uzak tutan en güçlü araçlardan biri olduğunu belirterek, gençlerin fiziksel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlayan bu tür organizasyonların önemine dikkat çekti.

Anıtpark Meydanı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, sporun birleştirici gücüyle bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve aktif yaşam kültürünün yaygınlaştırılması hedeflenirken, kamu kurumları ile sivil toplum kuruluşlarının iş birliği sayesinde toplumsal farkındalığın artırılmasına katkı sağlandı.


